Gedurende 3 jaar kwaliteitsmanagement en logistieke dienstverlening in opdracht van Jumbo Supermarkten, één van de grootste kopers van bloemen en planten op FloraHolland in Bleiswijk, is deze snelst groeiende supermarktketen van Europa op het gebied van de kwaliteit door consumenten beoordeeld als de nummer 1 bij de verkiezingen voor Bloemensupermarkt van het jaar.
De laatste 2 keer (sinds Klaasse-BLOEMENkwaliteitsmanagement ontbreekt), is Jumbo qua kwaliteit gezakt naar de 2e plaats en voorbijgestreeft door de Noord-Hollandse supermarktketen Deen.
In de totaalbeoordeling staat Deen ook op de 1e plaats, Albert Heijn staat (nog) op de 3e plaats, maar timmert hard aan de weg, volgens interne bron (op FloraHolland in Bleiswijk zijn verschillende leveranciers aan Albert Heijn aktief).
Deze jaarlijkse verkiezing wordt georganiseerd door Bloemenbureau Holland, waarbij ongeveer 13.000 bloemen en plantenkopers hun stem online uitbrengen. Beoordeeld worden zaken als assortiment, prijs-kwaliteitverhouding, service en versheid.
In totaal worden ongeveer 20 supermarktketens beoordeeld.
In 2013 is alleen het algemeen klassement gepubliceerd;
1: Deen
2: Jumbo
3: Hoogvliet
De laatste 2 keer (sinds Klaasse-BLOEMENkwaliteitsmanagement ontbreekt), is Jumbo qua kwaliteit gezakt naar de 2e plaats en voorbijgestreeft door de Noord-Hollandse supermarktketen Deen.
In de totaalbeoordeling staat Deen ook op de 1e plaats, Albert Heijn staat (nog) op de 3e plaats, maar timmert hard aan de weg, volgens interne bron (op FloraHolland in Bleiswijk zijn verschillende leveranciers aan Albert Heijn aktief).
Deze jaarlijkse verkiezing wordt georganiseerd door Bloemenbureau Holland, waarbij ongeveer 13.000 bloemen en plantenkopers hun stem online uitbrengen. Beoordeeld worden zaken als assortiment, prijs-kwaliteitverhouding, service en versheid.
In totaal worden ongeveer 20 supermarktketens beoordeeld.
In 2013 is alleen het algemeen klassement gepubliceerd;
1: Deen
2: Jumbo
3: Hoogvliet